Счетоводство от Pisar.bg!

Кои сме ние? Pisar.bg е проект на Фондация "Граждани срещу бюрокрацията". Ние се борим за намаляване на административната тежест над гражданите и бизнеса, както и консумацията на хартия.

Предлаганата счетоводна услуга представлява част от стопанската дейност на Фондация "Граждани срещу бюрокрацията" и приходите от предлаганите услуги се изразходват за постигане на целите на фондацията. Повече за Фондация "Граждани срещу бюрокрацията" можете да разберете тук.
Защо да ни ползвате?
  • Професионална счетоводна услуга.
  • Част от служителите ни са хора с увреждания. Така им помагаме да си намерят работа и да получават достойно заплащане.
  • Ползвайки нас - намалявате бюрокрацията. Ние пестим вашето време, защото не ви занимаваме с излишни документи, които не са задължителни.
  • Ползвайки услугата ни - подкрепяте нашата кауза!
  • Колко ще струва?

    Пакет M

    Пакетът включва:
  • 10 фактури/мес.
  • 2 осигурени лица
  • 1 банкова сметка

  • ЦЕНА - 69 лв./мес.

    Пакет L

    Пакетът включва:
  • 20 фактури/мес.
  • 5 осигурени лица
  • 2 банкови сметки

  • ЦЕНА - 129 лв./мес.

    При въпроси: 0897 666654

    Допълнителни услуги

    ДДС
  • Регистрация по ДДС - 100 лв.
  • Подаване на ДДС декларация - 35 лв./мес.
  • Подаване на нулева ДДС декларация - 20 лв./мес.

  • В случай, че фирмата Ви е регистрирана по ДДС, до 14-то число на следващия месец, трябва да се подаде декларация за приходите и разходите. Ако имате продажби или покупки през месеца, сте задължени да подадете ДДС декларация за съответния период, ако няма - нулева ДДС декларация.
    Допълнителни документи
  • За всяка фактура, над включените в пакета (приходна или разходна), се плаща допълнителна такса по договаряне.

  • Смятаме, че така е най-справедливо спрямо Вас, защото месечните разходи за счетоводство, зависят единствено от обема на работата Ви.
    Назначени лица
  • За всяко назначено лице на трудов или граждански договор – 10 лв./мес.

  • В тази такса се включват всички дейности, свързани с назначеното лице - обработка на заплати, осигуровки, болнични, отпуски и други.
    Касов апарат
  • При наличие на касов апарат – 10 лв./мес.

  • Интрастат
  • Нулева декларация – 30 лв./мес.
  • До 2 придобивания/изпращания на месец – 50 лв.
  • До 5 придобивания/изпращания на месец – 75 лв.
  • До 10 придобивания/изпращания на месец – 120 лв.

  • ИНТРАСТАТ декларация се подава, ако закупувате или продавате стоки на територията на Европейския съюз и сте достигнали съответните прагове за Интрастат оператор.
    Годишно приключване
  • Годишно приключване – една месечна такса

  • Междинен финансов отчет
  • Междинен финансов отчет – една месечна такса

  • Междинен финансов отчет се изисква от банките, когато кандидатствате за кредит, за да разберат финансовото състояние на компанията.
    Личните данни са 100% защитени!