С pisar.bg е безопасно Личните данни са 100% защитени!

Счетоводство от Pisar.bg

1.1. Основен показател за определяне на цена

Брой документи месечно Цена на месец
0 бр. 36 лв.
до 20 бр. 120 лв.
от 20 до 40 бр. 180 лв.
от 40 до 60 бр. 240 лв.
над 60 бр. По договаряне
Брой документи месечно Цена на месец
0 бр. 60 лв
до 20 бр. 264 лв.
от 20 до 40 бр. 324 лв.
от 40 до 60 бр. 420 лв.
над 60 бр. По договаряне

1.2. Месечно възнаграждение за обработка на осигуровки и заплати

1 бр. 0 лв.
от 2 до 5 бр. 36 лв.
от 6 до 10 бр. 120 лв.
над 10 бр. По договаряне

1.3. При регистрация по системата ИНТРАСТАТ се добавят следните стойности към месечното възнаграждение

До 2 придобивания / изпращания на месец 60 лв.
От 2 до 5 придобивания / изпращания на месец 84 лв.
От 6 до 10 придобивания / изпращания на месец 144 лв.
Над 10 придобивания / изпращания на месец По договаряне

1.4 При откриване на сметки в банки разположени извън страната се начислява допълнителна такса 60 лв на тримесечие.

Кои сме ние?
Pisar.bg е проект на Фондация "Граждани срещу бюрокрацията" За последните 9 години сме регистрирали над 7000 фирми за нашите клиенти..
Защо да ни ползвате?
  • Професионална счетоводна услуга.
  • Ползвайки нас - намалявате бюрокрацията. Ние пестим вашето време, защото не ви занимаваме с излишни документи, които не са задължителни.
  • Ползвайки услугата ни - подкрепяте нашата кауза!
  • За фирми без регистрация по ДДС:

    За фирми регистирани по ДДС

    При въпроси: 0897 666654

    Допълнителни услуги
    ДДС
  • Регистрация по ДДС - 100 лв.
  • Подаване на ДДС декларация - 35 лв./мес.

  • В случай, че фирмата Ви е регистрирана по ДДС, до 14-то число на следващия месец, трябва да се подаде декларация за приходите и разходите. Ако имате продажби или покупки през месеца, сте задължени да подадете ДДС декларация за съответния период, ако няма - нулева ДДС декларация.
    Допълнителни документи
  • За всеки документ (счетоводен запис), над включените в пакета (приходна или разходна), се плаща допълнителна такса по договаряне.

  • Смятаме, че така е най-справедливо спрямо Вас, защото месечните разходи за счетоводство, зависят единствено от обема на работата Ви.
    Назначени лица
  • За всяко назначено лице на трудов или граждански договор – 20 лв./мес.

  • В тази такса се включват всички дейности, свързани с назначеното лице - обработка на заплати, осигуровки, болнични, отпуски и други.
    Касов апарат / POS терминал
  • При наличие на касов апарат – 10 лв./мес.
  • При наличие POS терминал – 10 лв./мес.

  • Интрастат
  • Нулева декларация – 30 лв./мес.
  • До 2 придобивания/изпращания на месец – 50 лв.
  • До 5 придобивания/изпращания на месец – 75 лв.
  • До 10 придобивания/изпращания на месец – 120 лв.

  • ИНТРАСТАТ декларация се подава, ако закупувате или продавате стоки на територията на Европейския съюз и сте достигнали съответните прагове за Интрастат оператор.
    Годишно приключване
  • Годишно приключване – една месечна такса

  • Междинен финансов отчет
  • Междинен финансов отчет – една месечна такса

  • Междинен финансов отчет се изисква от банките, когато кандидатствате за кредит, за да разберат финансовото състояние на компанията.
    Консултации
  • 50 лв./час
  • Личните данни са 100% защитени!